در بیانیه ریاست جمهوری اواخر روز پنج شنبه منتشر شده، مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که تعرفه ها برای آرژانتین، استرالیا، برزیل، کره جنوبی، کانادا، مکزیک و اتحادیه اروپا، آمریکا و آلومینیوم system39 سقف تعلیق؛ بزرگترین شریک تجاری، تا 1، سال aluminum Roof system بحث ادامه هید. مغلوب ساختن پیشی جستن گفته است که او مایل به شرکت در این جلسه اگر چه هیچ تاریخ و یا مکان است set.After مه 1 بوده است، مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم بگیرد که آیا به طور دائم کشورهای معاف بر اساس وضعیت مذاکرات، کاخ سفید در بیانیه ای گفت. "جنوبی رئیس جمهور کره ای مون جه است در یک سه راه اجلاس سران با کره شمالی و ایالات متحده با هدف پایان دادن به تهدید هسته ای در شبه جزیره کره هل دادن

من تصمیم گرفته ام که به معنی لازم و مناسب برای مقابله با تهدید برای امنیت ملی مطرح شده توسط واردات از مقالات فولاد از این کشورها این است که ادامه این بحث ها و معاف مقالات فولاد واردات از این کشورها از تعرفه، حداقل در این زمان، "با توجه به اعلام مغلوب ساختن پیشی جستن منتشر شده توسط سفید House.After مه 1، مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم بگیرد که آیا به طور دائم کشورهای بر اساس وضعیت کمیسیون talks.The اروپا معاف پیشنهاد کرده بود که اگر تعرفه ها در آمریکا به کار گرفته شد بلوک آنها را در جهان به چالش بکشد تجارت Organization.It گفت که کشورهای در لیست نیست می تواند با راه واشنگتن برای پرداختن به نگرانی امنیت ملی ناشی از واردات فولاد از آن کشور. EST در روز جمعه. مغلوب ساختن پیشی جستن آمریکا بحث در مورد گفته بود کانادا و مکزیک و تنها در مذاکره دوباره موفق نفتا از مطالعه حذف شدند .m.Earlier، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان هشدار داد که اتحادیه اروپا بصورتی پایدار و محکم پاسخ اگر ایالات متحده به فولاد اروپا معاف نمی دوم aluminium.Canada و مکزیک در میان مذاکره مجدد قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی با # ایالات متحده هستند.

واشنگتن: دونالد ترامپ به طور موقت شش کشور از جمله کانادا و مکزیک، و کشورهای اتحادیه اروپا از وظایف واردات ایالات متحده در فولاد و آلومینیوم به معنای در Friday.Trump گفت کره جنوبی به دلیل رابطه مهم امنیتی خود را با ذکر شده بود به به اثر می آیند از مطالعه حذف شدند ایالات متحده آمریکا، "از جمله تعهد مشترک ما به از بین بردن تهدید هسته ای کره شمالی. دونالد ترامپ به طور موقت شش کشور از جمله کانادا و مکزیک حذف شده و اتحادیه اروپا می گوید از وظایف واردات ایالات متحده در فولاد و آلومینیوم به معنای به اثر می آیند در روز جمعه.